Die Perspektiven von Lehrenden und Lernenden im Vergleich Methodische Überlegungen zu Aufzeichnungen von Interaktionen im Online-Unterricht

This paper presents the initial results of a study on similarities and differences in research on foreign language learning with digital media and interaction in face-to-face classroom teaching. First, the role of interactions in foreign language learning in general and in digital teaching in partic...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Gepubliceerd in:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Hoofdauteurs: Rösler, Dietmar, Zeyer, Tamara
Formaat: Artikel (Zeitschrift)
Taal:Duits
Gepubliceerd in: Philipps-Universität Marburg 2022
Onderwerpen:
Online toegang:Online toegang
Tags: Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!

Internet

Online toegang

Exemplaargegevens van
Plaatsingsnummer: urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2022-300-85812
Publicatiedatum: 2023-04-14
URL naar item: https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2022/300/8581
https://doi.org/10.17192/ziaf.2022.1.8581