Unterrichtliche Interaktion aus didaktischer Perspektive Ein konzeptioneller Beitrag zur Interaktionskompetenz im Lehrberuf und ihrer Erforschung
The paper offers a conceptual analysis of the significance of interactional competence in foreign language teaching. Specifically, the presentation examines the interactive dynamics in language classrooms from a didactic perspective. It describes the salient features of this perspective and undersco...
I tiakina i:
I whakaputaina i: | Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ |
---|---|
Kaituhi matua: | |
Hōputu: | Daten Artikel (Zeitschrift) |
Reo: | Tiamana |
I whakaputaina: |
Philipps-Universität Marburg
2023
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | Tiro pūkete Urunga tuihono |
Ngā Tūtohu: |
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ipurangi
Tiro pūketeUrunga tuihono
Tau karanga: |
urn:nbn:de:hebis:04-ep0009-2023-310-85885 |
---|---|
Rā whakaputa: |
2023-12-18 |
Lizenz: |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
URL Uru: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/ep/0009/2023/310/8588 https://doi.org/10.17192/ziaf.2023.3.1.8588 |