Genderassoziationen von Muttersprachlern und DaF Lernern – grammatik- und/oder kontextbedingt?

In der öffentlichen Kommunikation vieler Institutionen werden generische Maskulina vermieden, um nicht einseitig Männer zu evozieren. Eine Strategie besteht darin, genusindifferente Partizipialformen im Plural zu verwenden (die Studier-end-en). Interessanterweise führt dies jedoch wieder zur (unbeme...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Publicat a:Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie
Autors principals: Bülow, Lars, Jakob, Katharina
Format: Artikel (Zeitschrift)
Idioma:alemany
Publicat: Philipps-Universität Marburg 2017
Matèries:
Accés en línia:Accés en línia
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

Accés en línia

Detall dels fons de
Signatura: urn:nbn:de:hebis:04-0007-2017-331-8825
Còpia Open Access