Team Teaching at a Distance Multimodales Teamteaching im hybriden L2-Kursraum

Teamteaching ist in internationalen, telekollaborativen Austauschformaten an Hochschulen weit verbreitet. Der Beitrag untersucht anhand von Videoaufzeichnungen mittels eines multimodalen gesprächsanalytischen Zugangs, wie zwei Lehrkräfte in einem hybriden Unterrichtssetting interaktional kooperieren...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Publicat a:Zeitschrift für Interaktionsforschung in DaFZ
Autor principal: Heinz, Friederike
Format: Artikel (Zeitschrift)
Idioma:alemany
Publicat: Philipps-Universität Marburg 2025
Matèries:
Accés en línia:Accés en línia
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

Accés en línia

Detall dels fons de
Signatura: urn:nbn:de:hebis:04-0009-2025-354-8801
Còpia Open Access